ciencia

La ciència a l’abast de tothom

Quina connexió pot haver-hi entre un llibre titulat «Per què els elefants no tenen càncer?» i el debat de Twitter #mcc29 #mccupf realitzat pels alumnes del Màster en Comunicació Científica de la UPF-BSM? Descobreix-ho donant un cop d’ull al Wakelet incrustat en aquest post!

Dins del debat del Màster de Comunicació Científica de la UPF-BSM, els alumnes hem compartit llibres de divulgació científica al debat de Twitter #mcc29 #mccupf. Aquests llibres són un excel·lent exemple de comunicació i divulgació científica, mostrant com la ciència pot arribar a tothom.

De tots els llibres que s’han comentat en el debat, he decidit triar i aprofundir en el que més m’ha cridat l’atenció:

PER QUÈ ELS ELEFANTS NO TENEN CÀNCER?

La següent col·lecció de Wakelet recull algunes de les preguntes i els temes científics que es tracten durant la lectura d’aquest llibre, relacionant-los amb tuits del debat que ha tingut lloc en els darrers mesos.

Us convido a donar-hi una ullada!